Posts tonen met het label Spellbinders. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Spellbinders. Alle posts tonen

zondag 22 maart 2020

Listen to your Heart........

Vanmorgen een kaartje afgemaakt.

Ben de laatste tijd helemaal in de ban van de Alcohol Inkten van Tim Holtz.

Heb ze al jaren in huis en deed er eigenlijk vrij weinig mee totdat Tim er weer een Facebook Live Demo deed en ik toch geinspireerd raakte ;-)

Zo ontzettend leuk en iedere keer is het weer een verrassing wat er uitkomt, ondanks dat je het wat kunt sturen ;-)

Deze keer 1 kleur en een Alloy



Gebruikte materialen:

Alcohol Ink: Sunset Orange
Alloy: Gilded samen met de Alcohol Ink Air Blower
Archival Ink: Monarch Orange

Achtergrondstempel: Tim Holtz


Label: Spellbinders

Tekststempel en Die: Gina K. Designs

Leuk dat je even langskwam!

Groetjes,
Ellen

donderdag 23 januari 2014

Happy Birthday

Vanmorgen weer even aan een verjaardagskaartje gewerkt.
Ben door mijn voorraadje heen, dus er zullen weer wat nieuwe moeten komen.


Dit keer heb ik eens zonder designpapier gewerkt, vindt deze stijl toch ook heel erg mooi hoor!
Natuurlijk wel mijn favorieten merken gebruikt om dit kaartje tot één geheel te maken ;-)

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

Sizzix Big Shot
Craft karton
Sizzix Large Textured Impressions Embossing Folder
Tim Holtz Alterations "Elegant Flourishes"
Distress ink Vintage Photo voor de randjes
Spellbinders Nestabilities Dies "Labels"
Marianne Design Feestballon mal
Papermania tekststempel Happy Birthday
en een touwtje om de ballonnetjes bij elkaar te binden

Leuk dat je weer langs kwam!
Tot de volgende keer.
Groetjes,
Ellen


zondag 5 januari 2014

Magnolia Season's Greetings

Hallo lieve mensen,

Wil jullie eerst nog even een
***Zeer Gelukkig, Gezond en Creatief 2014***
toewensen.

Kerst is alweer voorbij, maar ik ga rustig door met het maken van Kerstkaarten,
je kunt er nooit genoeg van hebben.
Vaak komen er op het laatste moment toch nog even mensen die nog even wat kaartjes willen kopen en dan moet ik zelf gekochte kaartjes gaan versturen.
Dat gaat me dit jaar niet meer gebeuren ;-)

Dus ik heb mijn Magnoliastempels weer eens opgezocht en ben aan de slag gegaan.


Materialen:

Papier: Pion Design
Ingekleurd met Distress Ink
Stempel: Magnolia, Eline's Vintage (MD)
Dies: Noor! Design, Marianne Design, Spellbinders

Afgewerkt met: Verbandgaas, parels

Thanks for stopping by!
and have a nice day

Hugs,
Ellen

woensdag 9 oktober 2013

Christmas Card Box...

Hallo iedereen,

Je kunt er niet genoeg van hebben, van deze schattige doosjes, zo leuk om een kleinigheidje in te doen.
Ik heb als voorbeeld even een leuk craftzakje met venstertje gebruikt en er 3 waxinelichtjes in gedaan.


Zijkant


Voorkant



Binnenkant


Binnenkant met presentje


Binnenkant met presentje


Achterkant

Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige Pretty Papers Bloc "Vintage Christmas"
Label aan de voorkant is van Spellbinders en het Christmas stempeltje van Marianne Design
Aan de binnenkant heb ik het leuke envelopje (CR1211) van Marianne Design geplakt, hier kun je nog een leuke kerstgroet inzetten. De rand langs het boekje is gedaan met een pons van Martha Stewart.

Heb alles afgewerkt met Distress Ink van Tim en daarnaast gebruik gemaakt van wat jute,en katoen


Dit was het weer voor vandaag.

Groetjes en tot de volgende keer,
Ellenxxx





vrijdag 4 oktober 2013

Koud hè...................

Net nog even een winters kaartje gemaakt, deze keer een "easel card".



Gebruikte materialen:

PION Design: papier (Wintertime in Swedish Lapland)
Marianne Design: Creatables LR 0247-LR 0157, Craftables CR 1241-Collectables stempel COL 1341
Spellbinders: Shapeabilities
Afbeelding: Magic Moonlights Free Images
Afgewerkt met pearls, gaas, brads, stickles

Groetjes en een heel fijn weekend,
Ellen