Posts tonen met het label Archival Ink Ranger. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Archival Ink Ranger. Alle posts tonen

woensdag 24 mei 2023

The Inspector

Vanmorgen mijn kaart afgemaakt met één van de nieuwste stempelsets van Tim Holtz/Stampers Anonymous.

Wat een schitterende set is dit, zoveel variaties mogelijk.


Gebruikte materialen:

Stempelset: The Inspector CMS465

Inkt: Distess Archival Ink "Black Soot"

Distress Ink: Rusty Hinge/Stormy Sky/Walnut Stain


Leuk dat je langskwam en tot de volgende keer!

Ellenxx

vrijdag 1 juli 2022

Happy Birthday.......

 Hallo allemaal,

Vandaag weer eens een vierkant kaartje gemaakt.

Jaren terug maakte ik niets anders dan vierkant maar dat is verleden tijd ;-)

Ik vind achtergronden opbouwen zo ontzettend leuk om te doen in combinatie met

diverse distress ink, spray, stain, oxide enz.


Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

Thanks for stopping by!

Ellenxxx


zondag 22 november 2020

A Tim Holtz Holiday Village Colorize card

***Today I've made a card with these amazing Thinlitz.....*****
 
Never made a project like this before but....... ;-)*** 
I am more than satisfied😉


 See you nex time
  

 Thanks for stopping by!
 
 Hugs, 
Ellen

Below the materials I've used:

Tim Holtz Stampers Anonymous: Scenic Holiday
Tim Holtz Alterations Sizzix: Snowy Stars/Holiday Village/Village Christmastime

Distress Embossing Glaze: Speckled Egg
Distress Kraft Heavystock
Distress Oxide Gathered Twigs/Embossing Dabber
Tim Holtz idea-ology Tiny Bells
Archival Ink Ground Espresso

Thanks for stopping by!
Ellen xxx

zondag 22 maart 2020

Listen to your Heart........

Vanmorgen een kaartje afgemaakt.

Ben de laatste tijd helemaal in de ban van de Alcohol Inkten van Tim Holtz.

Heb ze al jaren in huis en deed er eigenlijk vrij weinig mee totdat Tim er weer een Facebook Live Demo deed en ik toch geinspireerd raakte ;-)

Zo ontzettend leuk en iedere keer is het weer een verrassing wat er uitkomt, ondanks dat je het wat kunt sturen ;-)

Deze keer 1 kleur en een Alloy



Gebruikte materialen:

Alcohol Ink: Sunset Orange
Alloy: Gilded samen met de Alcohol Ink Air Blower
Archival Ink: Monarch Orange

Achtergrondstempel: Tim Holtz


Label: Spellbinders

Tekststempel en Die: Gina K. Designs

Leuk dat je even langskwam!

Groetjes,
Ellen

zondag 8 maart 2020

Make each day count........

Onderstaand een éénvoudig kaartje gemaakt met een stempel van AALL&Create 

Afgelopen 3 stempels van binnengekregen, van dit merk had ik nog geen stempels, zo nu en dan moet je een beetje je grenzen verleggen ;-)



Onderstaand de gebruikte materialen


Groetjes,
Ellen

zaterdag 8 februari 2020

Labels

Hoi allemaal,

Afgelopen week een aantal schitterende stempels van Darkroom Door binnengekregen.

Vond het welk leuk om hier wat labels van te maken, komen altijd van pas.
Heel simpel maar o zo leuk!



Stempels: Darkroom Door
Inkten: Distress Ink en Archival Ink
Koord: Diverse kleurtjes

Leuk dat je langs kwam en tot de volgende keer!
Ellen

zaterdag 1 februari 2020

Darkroom Door Happy Birthday (1)

Hallo iedereen,

Na een heftige en zeer trieste periode en een verhuizing probeer ik vanaf vandaag het "freubelen" weer op te pakken.
Er is in die jaren een hoop materiaal bijgekomen, dus heb eerst weer eens het e.e.a. aangeschaft ;-) anders kun je niet echt freubelen natuurlijk ;-)

Om te beginnen een kaartje gemaakt met de schitterende stempels van Darkroom Door 


Onderstaand de gebruikte stempels en inkten:



Tot de volgende keer,
Ellen


dinsdag 15 november 2016

Kerstkaarten

Hoi allemaal,

Ik ben weer eens aan de slag gegaan vanmiddag.
Door diverse situaties was het niet mogelijk om me met een van mijn hobby's bezig te houden de laatste 6 maanden.

Dus heb vanmiddag 2 Kerstkaarten gemaakt met de schitterende stempels van Het Scrapbook Atelier!





Leuk dat je weer even langskwam!

Groetjes,
Ellen

zaterdag 11 juni 2016

Tim Holtz SOCC Week 2

Hello everyone,

For Week 2, I chose to do the Marbled Stains Technique.
An amazing Technique with gorgeous results!


Products used on this project:

Manila cardstock
Distress Stains: Iced Spruce/Bundled Sage/Picket Fence/Weathered Wood/Stormy Sky
Archival Ink: Jet Black
Distress Ink: Vintage Photo
Stamps: Stamper Anonymous TH "Mixed Media CMS 125/Papillon CMS 106 and
Shabby Frence CMS 087


Thanks for stopping by!

Hugs,
Ellen

vrijdag 3 juni 2016

Tim Holtz Summer of Creative Chemistry Challenge week 1

Hello everyone,

This is my entry for week 1 of the CC101

I chose to do the Blended Spritz and Flick Technique.
I am a cardmaker and love cards with a Vintage Look/Vintage colors! ;-)



Products used on this project:

Manila cardstock
ColorCore cardstock (Disttress)
Craft cardstock

Distress Ink: Antique Linen/Rusty Hinge/Blueprint Sketch/Ground Expresso/Cracked Pistachio
Archival Ink "Jet Black"

Stamps: Stampers Anonymous TH "ponderings CMS252"/Watercolor CMS217

Thamks for stopping by!

Hugs,
Ellen

maandag 30 mei 2016

Wat je in je HART bewaart.........

Goedemiddag iedereen,

Ik heb deze keer gewerkt met de schitterende bloesemtak stempel van Het Scrapbook Atelier en daarbij een prachtige Quote ook van het Scrapbook Atelier.


Bedankt voor het langskomen,
tot de volgende keer

Warme groet,
Ellen

Een aardigheidje...


Hallo iedereen,

Deze keer een vierkant kaartje in een iets kleiner maatje dan gebruikelijk.
Ook een keer leuk, kleine kaartjes vind ik ook wel iets hebben.


De stempels zijn weer van Het Scrapbook Atelier en de inkt van Ranger.
De vlinder is ingekleurd met de geweldige Distress Crayons van Tim Holtz! en de randjes zijn bewerkt met de Distress Ink ook van Tim.

Leuk dat je langskwam,

Groetjes,
Ellen

Met deze kaart.........

Hoi,

Ik kan er geen genoeg van krijgen ;-)
Heb weer een voorraadje aangelegd de laatste dagen, ja en die moeten toch op social media dus..... aan de slag.

Wederom een Felicitatiekaart met bloemen, deze bloemenstempel is een van mijn favorieten. Je kunt het op zoveel manieren gebruiken, teveel om op te noemen.


Gebruikte materialen:

Bazzill cardstock en craft
De XXL Dies van CREAlies
Stempels zijn van Het Scrapbook Atelier
Archival Ink van Ranger
 De bloemenhartjes zijn ingekleurd met een ZIG Clean Color Real Brush, de paarse kleur is op de afbeelding niet zo goed te zien

Tot de volgende keer maar weer ;-)

Groetjes,
Ellen

Er is er een jarig........

Hoi Bloggers,

Deze keer een felicitatiekaartje met de prachtige stempels van Het Scrapbook Atelier, de hartjes van deze mooie bloemenstempel heb ik ingekleurd met een ZIG Clean Color Real Brush.


Bedankt dat je weer even langskwam!

Tot de volgende keer

Groetjes,
Ellen

Achter elke traan.........

Hoi allemaal,

Heb weer een voorraadje kaarten gemaakt met de schitterende stempels van Het Scrapbook Atelier, je zult op veel van mijn kaarten Quotes tegenkomen, hier ben ik verslaafd aan ;-) en krijg er nooit genoeg van.
De inkt die ik gebruik is van Archival van Ranger en van de Designer series van Wendy Vecchi.


Leuk dat je langskwam, laat eens een berichtje achter dan weet ik waar ik het voor doe!

Groetjes en tot de volgende post!
Ellen

zondag 24 april 2016

Believe in yourself.......

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje gemaakt met de prachtige stempels van Impression Obsession en Magenta, die ik gisteren in De Posthumus Winkel in Amsterdam heb gekocht. Wat een schitterende winkel, zeker de moeite waard, als je in Amsterdam bent, om daar een kijkje te gaan nemen.





Leuk dat je even langskwam!

Tot de volgende keer

Groetjes,
Ellen

zaterdag 16 april 2016

Nog 2 kaartjes.......

Hallo allemaal,

Vanmorgen weer even heerlijk bezig geweest met de nieuwe stempels van Het Scrapbook Atelier.
Het zijn zulke fijne stempels om mee te werken, natuurlijk gebruik ik daarnaast de materialen van Tim Holtz ;-)



Leuk dat je weer even langskwam.

Groetjes en een heel fijn weekend,
Ellen

zondag 7 februari 2016

Happy Birthday....

Goedemiddag iedereen,

Hoop dat je geniet van je zondag.
Ik heb me voorgenomen om zaterdag's en zondag's weer eens meer creatief bezig te gaan zijn. Tenminste als alles het toelaat, er zijn natuurlijk uitzonderingen. 
Ik heb nog genoeg te doen, in en om het huis, maar er moeten ook momenten zijn van ontspanning en rust.

Vanmorgen onderstaand kaartje gemaakt.

Het was weer een heerlijke Tim Holtz ochtend,  zoals zo vaak ;-)


Dit zijn de materialen waar ik mee gewerkt heb:


Dit was het weer voor vandaag.

Leuk dat je langskwam.

Groetjes,
Ellen

zaterdag 6 februari 2016

It's a party.....

Hallo allemaal,

Ik ben helemaal in de ban van craft karton in combinatie met zwart maar heb bij dit kaartje wel een kleurnuance aangebracht.


Ik ben sowieso niet zo uitbundig met kleuren, heb wel alle kleuren hoor ;-). Houd erg van Vintage/Basic kleuren. Ben ook helemaal weg van de nieuwe Distress Crayons sets van Tim. Heb ze alle drie in bestelling staan, kan niet wachten om er mee te gaan spelen.

Goed, genoeg gepraat ;-)

Dit is mijn volgende kaartje geworden


Gebruikte materialen:

Tim Holtz Sizzix Textured Fades/Framelits with stamps/Thinlits/Ranger Archival Ink/Distress Ink/
Tim Holtz Stampers Anonymous "Crazy Talk"/"Watercolor"

Hoop dat je het weer leuk vond.

Tot de volgende keer!

Groetjes,
Ellen

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,


Ik probeer de draad weer op te pakken na een zeer zwaar jaar en het overlijden van mijn man.
Ik vind langzaam mijn rust en inspiratie weer terug, dus vanaf nu ga ik weer regelmatig leuke creaties op mijn Blog zetten.
Ik hoop dat jullie ook weer eens wat vaker langskomen en een leuke reactie achterlaten!

Hieronder de eerste kaart die ik met jullie wil delen


Gebruikte materialen:

Papier: craft, stamping paper
Inkt: Ranger Archival Ink
CREAlies: tekststans
Taylored expressions: embossingfolder Snowfall 
Marianne Design: houtstempel en raampje(craftables)
Stempels: Stampers Anonymous Tim Holtz coll. Crazy Things/Bird Crazy
Dies: Sizzix Tim Holtz Alterations Framelits

Leuk dat je even langs kwam!

Tot de volgende keer.

Groetjes,
Ellen