maandag 5 april 2021

Hello beautiful en Never Regret Anything......

 Deze keer 2 kaartjes met de Blendingtechniek met eroverheen stempels met zwarte inkt.

Blenden is niet zomaar met je blendingtool over je papier maar vergt nog wel enige oefening, ik wordt er iedere dg beter in ( vindt ik zelf ;-) ).

Je moet gewoon blijven oefenen en mooie kleurencombinaties zien te maken.

Er staan natuurlijk ook al hele mooie voorbeelden op Internet.



Het linker slimline kaartje is gemaakt met mallen van het merk Crealies CLCZ186 Slimline F Cardsize with cross stitch. De achtergrond is gedaan met Distress Ink Oxide in de kleuren "Carved Pumpkin/Peacock Feathers/Chipped Sapphire, dit is toch wel één van mijn favoriete kleurencombinaties.

De stempel die ik gebruikt heb is van StudioLight uit de Grunge Collection STAMPSL447, een schitterende collectie!

De achtergrond van het rechter kaartje is ook gedaan met Distress Oxide Ink in de kleuren Wild Honey/Ripe Persimmon/Fired Brick/Dusty Concord

De stempel die ik gebruikt heb is van My Favorite Things CS-547 Wild Poppies

Leuk dat je weer even langskwam!

Groetjes en tot een volgende keer

Ellenxxx


1 opmerking:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met de kleurige achtergrond zo komen de stempels mooi uit
groetjes ellen