zaterdag 22 oktober 2022

Christmas

 Hallo allemaal,

Vanmorgen eerst eens even een kaart afgemaakt voordat ik weer aan iets anders ga beginnen, anders weet ik het wel ;-)

Ben eigenlijk helemaal van het padje af, hier bedoel ik mee...wat ik nu gemaakt heb is jaaaaren geleden dat ik zulke creaties maakte. 

Zoals jullie weten ben ik meer van de Inkten, stempels, Dies enz.

Maar vond dit wel heel erg leuk en heb de Live van Marianne Reijgersberg gevolgd en daar een beetje mijn eigen draai aan gegeven wat betreft materiaal maar in grote lijnen met haar gebruikte materialen.






Ik heb gewerkt met één van de schitterende Diy Block van StudioLight (Essentials) 

SL-ES-DCB34

Hierin zitten prachtige doordrukplaatjes (ik houd totaal niet van knippen) ;-) dus iets voor mij. Bijpassend papier en alles schitterend op elkaar afgestemd.


Leuk dat je even langskwam

Groetjes,

Ellenxxx

1 opmerking:

Dorothea zei

Veel werk voor één kaart, maar wel erg leuk.