woensdag 10 februari 2021

Varkens en Kikkers......

 Hallo iedereen,

 Ik heb afgelopen dagen 2 slim line kaarten gemaakt met de producten van Eline's Animals and Craftables (Marianne Design)



Gebruikte materialen:

Stamp&Die set: Pigs Eline's Animals (Marianne Design)

Craftables: Marianne Design

Distress Ink

Papier Tim Holtz



Bij de linker en de rechter kikker heb ik er action wobbles achter geplakt ( soort spiraaltje/veertje waardoor de kikker heen en weer trilt)

Gebruikte materialen:

Stamp&Die set: Frogs Eline's Animals (Marianne Design)

Craftables: Marianne Design

Distress Ink


Leuk dat je even kwam kijken,

Tot de volgende keer

Groetjes,

Ellen


1 opmerking:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje heb heerlijk even rondgesnuffeld en genoten van wat ik allemaal zag. ik ben volger geworden, leuk dat je mij ook volgt zo kunnen we elkaar inspreren
groetjes ellen