dinsdag 12 december 2017

Nog maar een kaartje........

Hoi iedereen, 

Tja...daar ben ik weer
Heb de smaak weer heel erg te pakken na een lange tijd weggeweest te zijn....

Ben de hele dag aan het freubelen...ach...was om 05.45 op vanmorgen (dochter moest om 06:45 met het OV naar Utrecht) ik sta nog altijd op voor mijn kids hihi (aard van het beestje) dus de huishoudelijke taken waren al vroeg gedaan.


Dit kaartje heb ik gemaakt met een van de oudere Creatables (LR0351) van Marianne Design, één van mijn favorietjes hoor ;-)

De stempels zijn van Het Scrapbook Atelier

Hier en daar nog wat met de distress Tool en de ink gedaan van Tim Holtz
mijn favorieten winterkleuren zijn o.a. Hickory Smoke en Iced Spruce

Leuk dat je weer even langskwam,
tot de volgende keer maar weer ;-)

Groetjes,
Ellen

Geen opmerkingen: