zondag 7 februari 2016

Happy Birthday....

Goedemiddag iedereen,

Hoop dat je geniet van je zondag.
Ik heb me voorgenomen om zaterdag's en zondag's weer eens meer creatief bezig te gaan zijn. Tenminste als alles het toelaat, er zijn natuurlijk uitzonderingen. 
Ik heb nog genoeg te doen, in en om het huis, maar er moeten ook momenten zijn van ontspanning en rust.

Vanmorgen onderstaand kaartje gemaakt.

Het was weer een heerlijke Tim Holtz ochtend,  zoals zo vaak ;-)


Dit zijn de materialen waar ik mee gewerkt heb:


Dit was het weer voor vandaag.

Leuk dat je langskwam.

Groetjes,
Ellen

3 opmerkingen:

Carla D zei

Hi Ellen,
Leuke kaartjes hoor 👍

Ellen zei

Dank je Carla, begin mijn draai weer een beetje te vinden ;-)

Martha zei

Heel mooi Ellen! Super leuk die stempels van TH :-)
Groetjes,
Martha