zaterdag 6 februari 2016

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,


Ik probeer de draad weer op te pakken na een zeer zwaar jaar en het overlijden van mijn man.
Ik vind langzaam mijn rust en inspiratie weer terug, dus vanaf nu ga ik weer regelmatig leuke creaties op mijn Blog zetten.
Ik hoop dat jullie ook weer eens wat vaker langskomen en een leuke reactie achterlaten!

Hieronder de eerste kaart die ik met jullie wil delen


Gebruikte materialen:

Papier: craft, stamping paper
Inkt: Ranger Archival Ink
CREAlies: tekststans
Taylored expressions: embossingfolder Snowfall 
Marianne Design: houtstempel en raampje(craftables)
Stempels: Stampers Anonymous Tim Holtz coll. Crazy Things/Bird Crazy
Dies: Sizzix Tim Holtz Alterations Framelits

Leuk dat je even langs kwam!

Tot de volgende keer.

Groetjes,
Ellen

Geen opmerkingen: