zaterdag 18 januari 2014

Sizzix Big Shot

Het was de afgelopen week even afzien en dat viel niet mee ;-)
Ik heb vorige week mijn Cuttlebug "opgeblazen" na 8 jaar, dus ik ben op zoek naar iets nieuws gegaan.

Had al lang zoiets van, als de Cuttlebug het begeeft,  ga ik over op een Big Shot van Sizzix, leek me zo'n geweldig apparaat.

Ik heb veel materiaal van Tim Holtz, Sizzix, Spellbinders maar werk ook met materiaal van Marianne Design en Joy! Crafts.
Heb wel nog even de Impression pad en de Silicone pad apart besteld.

Nou, hier is ie dan:


Ben er zo blij mee, heb vandaag een experimentdagje gehouden ;-).

Groetjes en een fijn weekend,
Ellen

3 opmerkingen:

Eveline zei

Hoe blaas je je Cuttlebug op?
Prettig weekend en veel plezier met je Big Shot.
Eveline.

De Creakeet van Peet zei

als mijn cb overleden is wil ik ook zon gaaf machientje als dit hihi..veel plezier er mee maar dat zal vast wel lukken..knuf peet

Ellen zei

Hoi Eveline,
Dat zal ik je vertellen, door precies een sandwich te maken zoals achter op de verpakking staat voor een Cuttlebug ;-)

Groetjes,
Ellen