zondag 5 januari 2014

Magnolia Season's Greetings

Hallo lieve mensen,

Wil jullie eerst nog even een
***Zeer Gelukkig, Gezond en Creatief 2014***
toewensen.

Kerst is alweer voorbij, maar ik ga rustig door met het maken van Kerstkaarten,
je kunt er nooit genoeg van hebben.
Vaak komen er op het laatste moment toch nog even mensen die nog even wat kaartjes willen kopen en dan moet ik zelf gekochte kaartjes gaan versturen.
Dat gaat me dit jaar niet meer gebeuren ;-)

Dus ik heb mijn Magnoliastempels weer eens opgezocht en ben aan de slag gegaan.


Materialen:

Papier: Pion Design
Ingekleurd met Distress Ink
Stempel: Magnolia, Eline's Vintage (MD)
Dies: Noor! Design, Marianne Design, Spellbinders

Afgewerkt met: Verbandgaas, parels

Thanks for stopping by!
and have a nice day

Hugs,
Ellen

Geen opmerkingen: