donderdag 31 oktober 2013

Een dagje KreaDoe......met gevolgen.....

Hoiiiii,

Gisteren een dagje KreaDoe gedaan, met grote gevolgen ;-)
Ook ik ben om hoor wat de Pannetjes betreft, heb een ontzettend leuke workshop gedaan bij Martha en even de kunst van het inkleuren met PanPastels op Watercolour papier van Crafter's Companion met penselen bij Hanny afgekeken ;-), die beiden aanwezig waren in de stand van  Hobbycompleet De Duif waar ik altijd mijn meeste inkopen doe.
Wat zijn ze fijn om mee te werken, moet er natuurlijk nog wel wat meer handigheid in gaan krijgen, maar oefening baart kunst.
En met de vele Blogjes waar je een heleboel kan opsteken en een cursus kan volgen, moet het toch gaan lukken.

                  Mijn aanwinsten om mee te beginnen, je ziet het al;-) het meeste is aangeschaft om met de PanPastels te kunnen gaan werken. De 3 houten stempels met prachtige teksten(waar ik altijd zo weg van ben  heb ik gekocht bij Ludiec.                           


en dit is mijn workshopkaart, ach....voor een beginneling niet gek toch ;-)

Kortom een zeer geslaagde dag geweest, leuke mensen ontmoet en weer een hoop nieuw materiaal.

Groetjes en tot de volgende keer,
Ellen

Geen opmerkingen: