zaterdag 27 april 2013

Mijn Hobbykast gepimpt met kalkverf

Hallo Bloggers,

Vanmorgen heb ik mijn donkerbruine Hobbykast gepimpt met PTMD kalkverf.
Hier in huis vindt je altijd wel een paar blikken in diverse kleuren, zodat als ik zin krijg om met mijn kwast te slaan;-) er ook wat in huis is.



Deze actie stond al lang op mijn lijstje.
Vorige week is deze kast van onze slaapkamer af gekomen en is nu mijn hobbykast beneden.

Op zolder zitten is toch niets, omdat ik graag gezellig bij onze Zwitserse Witte Herder pup Blossom wil zijn ;-), en zij bij mij.


Ik vind de kast helemaal super geworden, het wordt nog wel eens een keer wat hier;-)


Leuk dat je even langskwam

Wens jullie een heel fijn weekend,
Ellen

1 opmerking:

Yvonne zei

Leuk om zo eens iets op te pimpen, ziet er meteen weer heel anders uit! En fijn dat je verf hebt staan, dus als je de geest krijgt, ongeacht het tijdstip van de dag, trek je een blik open en kun je aan de slag.
Vergezeld door Blossom begrijp ik. Wat is ze al groooooot!!!
Groetjes van Yvon