donderdag 28 maart 2013

Weer wat voorraad

Vandaag mijn bestelling binnengekregen van The Old Stuff.
Ben mijn voorraad aan het bijvullen ;-)
Prachtig jute in 2 kleuren, mooie Deense droogdoeken en een fijn stuk Marseille zeep.

Ben een beetje spullen aan het verzamelen voor de bijkeuken die we inmiddels helemaal "WIT" hebben maar het moet nog een keer en dan kunnen we gaan decoreren ;-), dat vindt ik het leukste ;-)


Dit was het weer even.
Leuk dat je weer langskwam en tot de volgende keer.

Groetjes,
Ellen

3 opmerkingen:

Yvonne zei

Je nieuwe spulletjes zien er mooi uit Ellen! Mooie naturel tinten.
Groetjes van Yvon

Unknown zei

Hoi Ellen

Ik kon een hele poos niet op je Blog komen!Ook niet op die van de witte herders.Ik hoop dat t inmiddels met Blossom beter gaat.

Ja de Old stuf winkel is hier ook in de buurt hahhahha.Super!Alleen ruikt t daar altijd zo naar de jute (benzine)
Maar ze heeft echt supergaaf spul.
Ik ben heel nieuwsgierig wat je er van maakt.

Fijne Paasdagen

Groetjes Janet

Juliƫtte zei

Hele mooie spulletjes!
Ik wens je hele fijne paasdagen!

Liefs, Juliƫtte