dinsdag 27 november 2012

Raamhanger

Hallo allemaal,

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze ;-)
Ik ben toch vanmiddag begonnen aan mijn raamhanger en vindt het zelf wel geslaagd.
Heb de takken eerst even een likje PTMD krijtverf gegeven, dat vind ik altijd net iets meer hebben

Heb wel even de rolluiken moeten laten zakken want het was één en al schittering.

Dit is het relsultaat, ben benieuwd wat jullie er van vinden.


Klik even op de afbeelding voor een vergroting!

Leuk dat je weer even langskwam

Groetjes,
Ellen

9 opmerkingen:

Bente zei

Dear Ellen. This is so beautiful. Great job.

Hugs

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldig mooi Ellen, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Sabine zei

Hij is echt super leuk zeg. Heel mooi gedaan, leuk hoor al die kerstdecoraties.Liefs Sabine

ida zei

ziet er erg mooi uit!

groetjes Ida

Unknown zei

Wat gaaf Ellen, ziet er super uit hoor, het is genieten van al die gezellige decoraties in huis hè :)
Liefs, Sonja

Juliëtte zei

Super mooi Ellen!
Ik heb zelf ook altijd takken hangen!
Nu straks met kerstversiering!

Veel liefs, Juliëtte

Yvonne zei

Erg mooi Ellen!
En wat zo leuk is, door het luik wat je hebt laten zakken komen nog net die kleine fonkelende stukjes tevoorschijn, past er, waarschijnlijk heel onbewust, toch goed bij.
Leuk met de verschillende structuren, kleurtjes en vormen, kun je nu lekker lang van genieten bij het raam.
Lieve groetjes van Yvon

Riet zei

Schitterend Ellen.

Liefs Riet.

Josee zei

Die is mooi geworden Ellen!!!
Ik wil er ook al een tijd een maken, de takken liggen klaar, nu de rest nog ;)