zaterdag 9 juni 2012

My Love For.......

Hallo Bloggers,

Ben vandaag wel jarig maar er zijn ook nog een hoop mensen die volgend weekend komen.
Dus voordat voetballen begint ben ik nog lekker even aan het freubelen;-).
Heb ontzettend leuke spulletjes gekregen waar ik weer uren mee bezig kan zijn;-).
Ook weer een heleboel stukken marceille zeep gehad, daar maak ik zo graag kleine kadootjes van, of leg ze ergens leuk verpakt neer ter decoratie.


Hieronder heb ik een collage gemaakt van één van mijn lievelings bezigheden.
Heb een heel groot hart voor de dieren en heb in onze tuin dan ook een aparte "kamer" voor de vogels.
Onze tuin is verdeeld in allemaal aparte "kamers" dus het zijn allemaal aparte stukken, leuke hoekjes maken vindt ik ook in de tuin ontzettend leuk.
Zomer's ben ik met decoratie zowel binnen als buiten bezig en niet te vergeten me aan het uitleven met de kwast en kalkverf;-)



En verder ben ik jaaaaaaren geleden begonnen met fun kaarten maken maar dat is de laatste tijd helemaal overgegegaan in het maken van Vintage kaarten


Ben ik niet binnen bezig dan ben ik buiten te vinden;-) na de dagelijkse beslommeringen van het huishouden;-).


Zo, nu weten jullie zo onderhand wel wat My Love For.......
betekend;-)

Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen.

Fijn weekend, en tot de volgende keer,
Lieve groetjes,
Ellenxxx

6 opmerkingen:

Juliëtte zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Je tuin ziet er uit als een paradijsje!
En wat een mooie kaarten maak je!
Heerlijk toch om zo bezig te kunnen zijn?!

Fijne zondag!

Liefs, Juliëtte

theromanticrose zei

Ciao,dal blog di Juliette sono capitata a te!Il tuo blog è molto bello,così adesso hai una nuova follower!Rosetta

Riet zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Ellen,en nog vele gezonden jaren meis.
Wat een schitterende foto,s met allemaal prachtige dingen.
Ik zit hier echt te kwijlen,zo mooi vind ik het.
Je kaart is ook prachtig,lief plaatje,mooi papier.

Liefs Riet.

Ellen zei

Ciao Rosetta , grazie, anche io ti guardo.

Cordiali saluti,
Ellen

Unknown zei

Hey Ellen, zijn de postduifjes al geweest???
Dankjewel voor je leuke reactie op de taarten van mam en mij, de patroontjes komen uit het nieuwe boek van Marijke.
lieve groetjes, Sonja

Wateringen zei

Hay lieve Ellen,

Meisje ik wil je graag nog even feliciteren met je verjaardag!

En ik wil je zeggen dat je een geweldig blog hebt...wat een heerlijke tuin heb je...en je hond wat is die lief!

Ben jij ook zo'n dierenvriend meis?
Dan delen we dezelfde liefde voor dieren...

Je kaarten zijn zo mooi in vintagestijl...heerlijk!

Meis ik wens je alle liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com