dinsdag 5 juni 2012

Collage woonkeuken

Hallo allemaal,

Ik kon het weer niet laten hoor.......
Dat zit dan in mijn hoofd en er is dan niet eerder rust of dat moet ook uitgevoerd zijn,hihi


Ik heb volgens mij echt mijn beroep misgelopen, ik had designer en styliste moeten worden.
Dan kon ik me tenminste helemaal uitleven, je hobby als beroep, dat zou wat zijn.
Wie weet komt er nog eens iets op mijn pad;-)

Dus de rieten fauteuil even een kalkverfje gegeven;-)
Het wodt steeds lichter en lichter, GEWELDIG


En als je dan toch bezig bent, ook nog even het "kapstokje" aan de muur meegenomen in Urban Beige, de combinatie van 3 verschillende krijtverfkleuren staan prachtig, had het niet durven dromen.

Het witte hart dat aan het kapstokje hangt, heb ik alvast gekocht, is eigenlijk één van mijn verjaardagscadeau's;-), ik zag dit prachtige hart vorige week bij Chatootje in Ede en ik was gelijk verkocht.
Je kunt er van alles aan kwijt, oude foto's, hangertjes, enz. Er komt bij mij ook nog wel meer op maar daar had ik tot op heden nog géén tijd voor, hoe is dat nou mogelijk,hihi

Zo langzamer hand begint het toch wat te worden.


Ik ben weer blij voor vandaag.

Wens jullie nog een gezellige dag.
Lieve groetjes,
Ellen

5 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw, het ziet er prachtig uit Ellen!
Ik herken je blijdschap helemaal hoor, hier moest ook alles steeds lichter worden, zalig hè!
Je nieuwe aanwinst is mooi, ik heb net hetzelfde hart :)))
Lieve groetjes,
Sonja

Bente zei

Hi Ellen. Beautiful photos. Love your kitchem

Hugs

Riet zei

Ohhh Wowww Ellen,wat ziet er het gezellig en sfeervol uit.
Geniet er maar heerlijk van.

Liefs Riet.

Tineke van der Linden zei

Wauw, dat ziet er supermooi uit!!
Knap dat je het durft. Ik durf het niet te proberen...
Sorry dat ik zo weinig hier kom. Op de één of andere manier komen niet van alle blogs die ik volg de nieuwe updates binnen in de leeslijst. Ik heb jouw en andere blogs al toegevoegd en toch komen ze er niet bij te staan. En blogs die ik allang beeindigd heb, komen wel in beeld. Echt raar...
Groetjes Tineke

Jacqueline (Sjakkie) zei

Je keukentje ziet er super gaaf uit Ellen, heel mooi! Geniet ervan!
Groetjes van Jacqueline