dinsdag 1 mei 2012

En nog maar een paar

Vinden jullie het ook zo broeierig,pfffff.
Wel lekker weer om nog even met het fototoestel achter het huis rond te lopen.
Daar komen ze hoor Neltine, geniet ervan;-)


Dit zijn twee foto's van onze bijkeuken.
Ik ben zo gek op die boerderijraampjes, dat straalt zoveel sfeer uit.
Zomer's loop ik hier altijd lekker te rommelen, heerlijk.
Je kunt echt merken dat er boerenbloed door mijn aderen stroomt.
Mijn opa en oma kwamen van een boerderij



Ik vind de kleur van de blauwe druifjes altijd zo mooi.
De kweker op de markt moest er laast vanaf, dus voor een prikkie;-)


Onze jonge seringenboom, we hebben nog nooit zoveel bloemen gehad als dit jaar.
Hij wordt natuurlijk langzamerhand ook groter, dus meer bloemen.

Hoop dat jullie genoten hebben.

Groetjes en tot gauw weer,
Liefs,
Ellen

Geen opmerkingen: