donderdag 3 mei 2012

Country Living

Hallo iedereen,
Vandaag de nieuwste Country Living binnen gehad.


Ik zie op de buitenlandse Blogjes dit geweldige magazine zo vaak voorbij komen maar je kunt buitenlandse bladen niet altijd in de Nederlandse winkels kopen dus bestel ik dit soort bladen vaak bij magvilla.nl, een geweldig assortiment en keurige verzending en zeer stevige verpakking (onderhand een kadoverpakking). De verzendkosten vallen ook reuze mee.
Dit is een geweldig blad met heel veel inspiratie, leuke ideetjes enz.



Groetjes en een fijne dag,
Ellenxx.

1 opmerking:

Tineke van der Linden zei

Ik dacht: laat ik eens bij Ellen kijken. Heel raar, sommige blogs komen niet meer in mijn leeslijst voor waar ik volger ben. Ik heb het al aangekaart bij de helpdesk van blogger. Het blijkt een bug te zijn... erg vervelend.
Leuk zijn je foto's om je huis!!
Groetjes Tineke