vrijdag 2 maart 2012

Craft Stamper

Hallo Dames,

De nieuwe Craft Stamper voor April is er weer.
Vind ik toch zo'n geweldig magazine, er staan altijd zulke leuke ideetjes in.


en er staan toch weer een geweldige tutorials in,
echt VINTAGE.

Wat dacht je hiervan:
Ik heb in iedergeval de Stampers Anonymous Tim Holtz Coll. Papillion.


en hiervan;-):


Ik heb wel wat benodigheden;-) maar niet alles, ach misschien vervangen door iets anders.Het hoeft natuurlijk niet helemaal precies hetzelfde te zijn toch..;-)

Leuk dat je weer langskwam voor een kijkje en een babbel.


1 opmerking:

Yvonne zei

Ha ha, ik zag je de Craft Stamper kopen gisteren!
Er staan inderdaad weer leuke dingen in, waar ik me afgelopen dinsdag al aan verlekkerd had. Toen had ik het al in de bus (ik heb een abonnement in Engeland).
Fijn weekend!
Groetjes van Yvon