zondag 12 februari 2012

There is always something.......

Vanmorgen ben ik na lange tijd weer eens aan de slag gegaan met Digitaal Scrappen in PSP/Corel.
Dit doe ik eigenlijk al jaren, in de jaren '90 heb ik zelfs een PSP Club gehad op Clubs.
Op een gegeven moment ben ik kaarten gaan maken en deze hobby is er eigenlijk bij in geschoten.
Maar ik ben van plan om hem weer op te gaan pakken, dus dit is de eerste crea .


Al het materiaal heb ik in de loop der jaren gekocht bij Scrapbook-Elements.
De prachtige tekst is van Create with TLC.

Zo, dit is weer eens een andere van mij, ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden.

Leuk dat je langs kwam en een fijne zondag nog

Groetjes,
Ellen

2 opmerkingen:

Kethy zei

Hallo Ellen, je hebt niet te veel gezegd, dit kaartje is helemaal mijn stijl. Geweldig. Natuurlijk wordt ik ook volger hoor. Het papier van de Blokker vind ik wel plezierig. Ik beging nog maar net met inkleuren, dus verschil van papier weet ik nog niet zo goed. Maar bij Blokker krijg 24 A3 vellen voor maar 4 euro. Is niet te duur dacht ik.

Fijne zondag en lieve groetjes,
Kethy

Riet zei

Het is schitterend Ellen.

Liefs Riet.