woensdag 12 mei 2010

HAPPY BIRTHDAY DEAR AMY

Morgen 13 Mei wordt onze lieve Amy alweer 7 jaar.
Ik weet nog als de dag van gisteren dat we haar als pup konden gaan halen.
De tijd gaat veel te snel.
Ik hoop dat ze nog heel lang deel mag uitmaken van ons gezin.
Ze heeft bij ons allemaal een heel speciaal plekje in ons hart.



HAPPY BIRTHDAY DEAR AMY

Deze crea heb ik in PSP gemaakt.
Met dank aan Kimberly Stewart voor het prachtige frame.

Leuk dat je weer even langskwam.

Groetjes en tot de volgende keer,
Ellenxxx

6 opmerkingen:

Metsje zei

Prachtig Ellen wat een mooie foto van Amy !

Gr Metsje

Ellen zei

Dank je Metsje, leuk dat je even langskwam.

Groetjes en een fijne dag,
Ellenxxx

Josee zei

Wat een mooie foto Ellen!!!!

Ellen zei

Hé Josee, dank je. Je ziet ik ben toch ook weer volop aan de PSP hoor;-) Het is maar net waar ik zin in heb als we tussen de tuin en in huis opknappen even een "break" hebben.
Ik bel je gauw weer een keertje.

Groetjes,
Ellen

Granny's Place zei

Wat een prachtige dame, en zo'n lief koppie!!!! Gefeliciteerd.
Heb je blog vandaag ontdekt, gezellig.
Groetjes Madelon

Ellen zei

Leuk dat je langs kwam Madelon, ik ben inmiddels ook bij jou geweest. Dat heb je wel gezien gisteren denk ik. Dank je voor de felicitatie en het compliment;-), de tijd gaat veel te hard, ik weet nog dat we haar gingen halen als pup.

Groetjes en tot gauw weer,
Ellenxxx